کارشناس فوتبال با بیان اینکه مهدی قایدی در اولین حضورش توانست استقلال را صاحب سه امتیاز کند، گفت: ریکاردو ساپینتو باید مراقبت شود و رفتار او در بازی با ملوان حرفه‌ای نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی قایدی، بازیکن بوشهری باشگاه استقلال، به‌طور رسمی از این تیم جدا شد و به اتحاد کلبا پیوست.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
باشگاه استقلال تا حدودی شباب الاهلی را برای جذب قایدی مجاب کرده، ولی هر بار که کار به مذاکرات نهایی رسیده، تیم الاتحاد کلباء وارد کار شده است.
پیشکسوت استقلال گفت: ساپینتو وضعیت فوتبال ایران، طرفداران استقلال و مدیران باشگاه را خوب شناخته و از همه مهمتر بازیکنانش را می‌شناسد و می‌داند برای فصل آینده از هر کدام از آنها چه می خواهد.
روزنامه‌های ورزشی امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
با تعویق سفر سرپرست باشگاه استقلال به امارات، مذاکره برای ادامه حضور مهدی قایدی در استقلال به تعویق افتاد.
ستاره ریزنقش آبی‌ها با عملکردی خیره‌کننده توانست به دوران اوج خود در تیم استقلال ادامه بدهد.
مهدی قایدی شمار گل های خود را در این فصل از رقابت های لیگ برتر به عدد 8 رساند و حالا به تنهایی گل زن ترین بازیکن آبی در این فصل از بازی ها بشمار می رود.
قایدی در شرایطی موفق به گلزنی شد که از لیست اخیر تیم ملی خط خورده بود و این موضوع باعث شد خیلی از هواداران استقلال هم از امیر قلعه‌نویی انتقاد کنند.
مهدی قایدی ستاره تکنیکی تیم استقلال با انتشار یک استوری جنجالی در اینستاگرام اش شوخی عجیبی با همبازی اش رضا میرزایی انجام داده است.
درخشش مهدی قایدی در ترکیب استقلال باعث شده تا هواداران شباب الاهلی خواستار بازگشت او شوند.
مهدی قایدی که سر حال باشد، استقلال روز خوبی را در برابر حریف پشت سر می گذارد و این اتفاق در بازی با پیکان برای آبی ها تکرار شد.
یک سایت اماراتی مدعی شد که باشگاه استقلال پول انتقال قرضی مهدی قایدی را به خاطر مشکلات مالی پرداخت نکرده است و این بازیکن احتمالا به الاهلی برمی‌گردد.
قایدی و محبی که در بازگشت دوباره به لیگ ایران، در دیدار‌های اخیر استقلال با درخشش خود نتایج این تیم را رقم‌زده بودند، این توقع را داشتند تا حداقل اسامی آن‌ها در بین نفرات اعزامی به اتریش قرار بگیرند
مهاجم بوشهری استقلال به جز حضور در حملات، یک نقش مهم دیگر هم در این تیم دارد.
مهدی قایدی مهاجم تیم استقلال تهران برای بازگشت به این تیم هزینه سنگینی را ایجاد کرده است.
الاهلی برای فروش قرضی قایدی به استقلال ۱.۱ میلیون درهم دریافت کرده است.
ساپینتو که مردان هجومی زیادی دارد، باید بتواند از اکثر آن‌ها استفاده کند و با توجه به ترافیک خط حمله بسیاری از کارشناسان می‌گویند استقلال باید با سه مهاجم بازی کند که یکی از این سه نفر می‌تواند قایدی باشد.
ممکن است قائدی اواخر هفته راهی تهران شود و به احتمال زیاد در بازی با ملوان نیز حضور ندارد. با این شرایط او پس از بازی این هفته در تمرینات آبی‌پوشان حاضر خواهد شد.
بعد از چند هفته رایزنی سرانجام اعلام شد که مهدی قایدی برای این فصل در استقلال بازی خواهد کرد.
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شباب امارات به تیم سابق خود برگشت.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
در روز‌های اخیر نیز اخباری درباره افزایش شانس استقلال برای جذب این بازیکن منتشر شد و گفته می‌شود که مدیران باشگاه در حال پیش بردن مذاکرات با مدیران شباب الاهلی هستند تا زمینه را برای بازگشت قایدی فراهم کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ